diumenge, 5 de juny del 2011

Sisena Assemblea Indignats Castellar

ACTA ASSEMBLEA 4 DE JUNY 2011

Facilitadora: Teresa
Secretària: Alba
Assistents: 20-25 persones

Iniciem l’assemblea a les 21:20h, explicant el funcionament de l’assemblea.

a. Presentacions: es destaca un augment de la participació dels assistents.

b. Informació sobre el moviment 15M. Aquest matí a les 12h a Plaça Catalunya s’ha celebrat l’assemblea comarcal  amb força participació. S’ha seguit l’ordre del dia evidenciant que cada municipi te el seu ritme i que és força important mantenir-nos comunicats entre les diferents acampades.

Es proposa que es treballi en les comissions i en grups de treball per desenvolupar el model alternatiu de govern que volem. S’evidencia la necessitat d’informació massiva per tal que el moviment creixi i sigui més participatiu (casserolades mòbils, difusió per internet i vies més properes). Portar a les assemblees els conflictes locals per tal d’informar a la població del què està passant al poble (instituts, centres de salut, etc.)

Es proposa estudiar la possibilitat del portal AGORA que han creat a l’acampada de Terrassa per fer-ho servir com a eina de comunicació de tot el Vallès. (www.acampadatrs.net/agora).

Dia 9 de juny. A Cerdanyola es convoca assemblea del municipi del Vallès Occidental i que cada municipi porti els següents punts treballats:
-         què s’ha fet fins ara
-         què volem fer
-         conflictes, necessitats i recursos
-         Accions conjuntes com ara les convocades pels dies 15 i 19 de juny.

11 de juny es proposen accions locals envers a les investidures dels càrrecs polítics.

15 de juny – Manifestació al Parlament de Catalunya per mostrar la disconformitat pacífica sobre l’aprovació dels  pressupostos de l’estat. Es parla de diferents accions descentralitzades que es debatran el dia 9 de juny a l’assemblea.

19 de juny – Manifestació estatal. Debatre localment què volem fer i exposar-ho a l’assemblea comarcal del dia 9 de juny.

Rebrem l’acta d’aquesta assemblea en breu.

c. Comissions

Comissió de Logística.
-         L’horari de l’acampada s’estableix en: Despertar a les 8:30, Esmorzar a les 9:00h, dinar a les 13:30h. El sopar estarà en funció a l’horari de l’assemblea general.
-         Establir un llistat per apuntar-se als àpats. Cada persona porta el seu plat, got i coberts.
-         Material que es necessita. Hi ha una llista oberta.
-         Organització de la cuina.
-         Petició de gent col·laborant.
-         Estratègia per activitats “externes”: les comissions de difusió, activitats, continguts i finalment secretariat son implicades en la realització de les activitats.
-         Sergi s’afegeix a la comissió.

Comissió d’activitats.
-         L’activitat del matí ha anat bé. A la tarda no s’ha pogut fet per manca de gent.
-         Es demana implicació, compromís i coherència amb les possibilitats de fer activitats alhora de dur-les a terme.

Comissió de difusió.
-         Es proposa Streaming de vídeo de les assemblees. Per consens es decideix que sí, informant sempre abans de començar l’assemblea.


d. Torn obert

- Es consensua que l’espai del centre de la rotllana de l’assemblea es respecti sense passar pel mig.

- Es consensua fer una acció simbòlica a l’acte de constitució de l’Ajuntament del dia 11 de juny. Es debatrà quin a la propera assemblea.

- S’aprova fer reunions de totes les comissions a la mateixa hora, a la plaça i abans de l’assemblea general.

Tanquem l’assemblea a les 22:40h.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada